luckymind_logo

Webinar:

Mózgu ucznia nie oszukamy.
Czyli jak neuronauka wspiera tworzenie adekwatnej edukacji

spotkanie z Robertem Bieleckim

Data

Poniedziałek, 9 września 2024 r.

Czas

Godzina: 19:00

Plan webinaru:

Serdecznie zapraszamy na wyjątkowy webinar poświęcony nowoczesnym podejściom do edukacji, opartym na odkryciach neuronauki. W dzisiejszym dynamicznie zmieniającym się świecie, kluczowe jest zrozumienie, jak mózg ucznia funkcjonuje, aby skutecznie dostosowywać metody nauczania i wspierać rozwój uczniów na każdym etapie ich edukacyjnej ścieżki.

Podczas webinaru omówimy, w jaki sposób najnowsze badania nad mózgiem mogą pomóc nauczycielom, edukatorom i rodzicom w tworzeniu bardziej efektywnego i przystosowanego do potrzeb uczniów środowiska edukacyjnego. Naszym gościem będzie Robert Bielecki – ekspert z zakresu neuronauki i edukacji, który podzieli się swoją wiedzą i doświadczeniem w tej dziedzinie.

Czego dowiesz się ze spotkania:

👉 Wprowadzenie do neuronauki i jej znaczenie w edukacji.

👉 Jak mózg przetwarza informacje – podstawy, które powinien znać każdy nauczyciel.

👉 Strategie nauczania oparte na badaniach nad mózgiem – praktyczne zastosowanie w klasie.

👉 Sesja pytań i odpowiedzi z Robertem Bieleckim.

 

Robert Bielecki

Robert Bielecki

Pedagog, dydaktyk, neurodydaktyk, nauczyciel, szkoleniowiec i wykładowca akademicki. Właściciel firmy szkoleniowej Neurodydaktyczne Horyzonty, inicjator Ogólnopolskiej Konferencji Neurodydaktyka. Bliżej ucznia – bliżej mózgu – bliżej sukcesu. Współautor książki “Nastolatek potrzebuje wsparcia. Zrozum swoje dziecko i bądź po jego stronie”.

Autor artykułów z zakresu neurodydaktyki, pedagogiki i edukacji zdrowia. Członek Włocławskiego Towarzystwa Naukowego. Członek Komitetu Naukowego Ogólnopolskiego Sympozjum Naukowego Neurodydaktyki. Współtwórca programu studiów podyplomowych o specjalności neurodydaktyka z elementami edukacji alternatywnej.

Interesuje się rolą mechanizmów pracy mózgu w procesie edukacji, propaguje włączanie osiągnięć neuronauki w projektowanie procesu uczenia się i nauczania.