luckymind_logo

Webinar

Jak wspierać dziecko w nauce?
5 prostych zasad, które pomogą w lepszym zapamiętywaniu i organizacji czasu

Data

Wtorek, 17 Października 2023

Czas

Godzina: 19:00

Plan webinaru:

Zastanawiasz się, w jaki sposób zachęcić dziecko do nauki i rozwijać jego samodzielność? Martwi Cię, że czas spędzony nad książkami nie przekłada się na efekty w nauce?

Często powodem tych trudności jest brak odpowiednich strategii uczenia się. Chcąc dziecku pomóc – często je wyręczamy, co prowadzi do wyuczonej bezradności. Brak odpowiednich technik i wypracowanej samodzielności powodują frustrację, stres i pogłębiają niechęć dziecka do nauki.

Podczas spotkania przedstawimy Ci kilka prostych sposobów, które mogą pomóc w budowaniu samodzielności i poprawie pamięci!

Podczas webinaru porozmawiamy o:

  • podstawowych zasadach zapamiętywania i ograniczeniach pamięci
  • rozwojowych trudnościach w zapamiętywaniu informacji u dzieci w wieku szkolnym
  • sprawdzonych strategiach na powtórki materiału
  • prostych technikach pamięciowych, które można wprowadzić w domowej nauce!


Przygotowaliśmy dla Ciebie również dodatkowy prezent 🙂

  • karty pracy – trening koncentracji i pamięci
  • test sprawdzający pamięć

Ewa Bensz-Smagała

Ewa Bensz-Smagała

Psycholog dziecięcy, Terapeuta, Trener Szybkiego Czytania i Efektywnej Nauki dla Dzieci, właściciel LuckyMind oraz pomysłodawca ogólnopolskich konferencji: „Neuronietypowi”, “Neuroefektywni”.

Jest pracownikiem naukowo-dydaktycznym Katedry Psychologii w Akademii Górnośląskiej w Katowicach

Pracuje głównie z dziećmi, w tym z uczniami ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi. Zajmuje się wspieraniem umiejętności szkolnych, treningiem w zakresie technik pamięciowych, szybkiego czytania i treningiem pozostałych zdolności poznawczych.

Jest w trakcie specjalizacji z psychologii klinicznej – subspecjalizacja psychologia kliniczna dzieci i młodzieży, realizowanej przy CSK nr 1 w Zabrzu.

Specjalizuje się w diagnozie dzieci ze spektrum autyzmu (m.in. przy użyciu protokołu ADOS-2) oraz diagnozie funkcjonalnej przy użyciu PEP-3-PL. Jest członkiem Polskiego Towarzystwa Dysleksji, realizuje ścieżkę licencyjną terapeuty behawioralnego. Prowadzi terapię dzieci ze spektrum autyzmu.