luckymind_logo

BEZPŁATNY WEBINAR

Jak skutecznie trenować pamięć
i koncentrację dziecka?
Poradnik wakacyjny

Data

Środa, 19 Czerwca 2024r.

Czas

Godzina: 19:00

Plan webinaru:

Zapraszamy na spotkanie psychologiem dziecięcym – Ewą Bensz-Smagała, która opowie o konkretnych sposobach wzmacniania pamięci i koncentracji u dzieci.

Na podstawie wieloletnich doświadczeń, jako terapeuta i trener pamięci, podzieli się praktycznymi wskazówkami i poradami, jak rozwijać umiejętności dziecka, jednocześnie traktując to jako dobrą zabawę.

Ten webinar to świetna okazja do tego, aby przygotować zestaw ciekawych i rozwojowych ćwiczeń oraz zabaw, które w okresie letnim będą stanowić urozmaicenie wakacyjnych aktywności.

Czego dowiesz się z webinaru:

  • Jak działa pamięć i uwaga dziecka
  • Co się dzieje w mózgu dziecka podczas wykonywania atrakcyjnych ćwiczeń i aktywności
  • Jakie ćwiczenia i zabawy można wykorzystać w czasie wakacji, aby nie kojarzyły się ze żmudną i nudną nauką
  • Czy to prawda, że brak treningu powoduje zanik umiejętności ?

Ewa Bensz-Smagała

Ewa Bensz-Smagała

Psycholog dziecięcy, Terapeuta, Trener szybkiego czytania i efektywnej nauki dla dzieci, właścicielka LuckyMind oraz pomysłodawczyni ogólnopolskich konferencji popularno-naukowych.

Jest pracownikiem naukowo-dydaktycznym Katedry Psychologii w Akademii Górnośląskiej w Katowicach

Pracuje głównie z dziećmi, w tym z uczniami ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi. Zajmuje się wspieraniem umiejętności szkolnych, treningiem w zakresie technik pamięciowych, szybkiego czytania i treningiem pozostałych zdolności poznawczych.

Jest w trakcie specjalizacji z psychologii klinicznej – subspecjalizacja psychologia kliniczna dzieci i młodzieży, realizowanej przy CSK nr 1 w Zabrzu.

Specjalizuje się w diagnozie dzieci ze spektrum autyzmu (m.in. przy użyciu protokołu ADOS-2) oraz diagnozie funkcjonalnej przy użyciu PEP-3-PL. Jest członkiem Polskiego Towarzystwa Dysleksji, realizuje ścieżkę licencyjną terapeuty behawioralnego. Prowadzi terapię dzieci ze spektrum autyzmu.