Psycholog dziecięcy, trener technik pamięciowych i szybkiego czytania. Od 2008 roku związana ze szkolnictwem wyższym, jako konsultant, nauczyciel akademicki i trener. Zajmuje się prowadzeniem i koordynacją całej działalności Lucky Mind, natomiast w pracy dydaktycznej koncentruje się na zajęciach dedykowanych dzieciom.
Jej praca związana jest też z ciągłym rozwojem – uczestniczy w szkoleniach i kursach, dzięki którym może poszerzać zakres swojej działalności, uzupełniać wiedzę i umiejętności m.in z zakresu neurodydaktyki, psychologii poznawczej i oligofrenopedagogiki. Wiele czasu poświęca dzieciom ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi – stara się pomóc m.in. w zakresie terapii dysleksji, treningu pamięci i koncentracji. Prowadzi zajęcia w sposób aktywizujący, ale przede wszystkim – indywidualny – stara się dobrać odpowiednie metody i narzędzia adekwatne do potrzeb każdego dziecka. Obecnie realizuje ścieżkę licencyjną Polskiego Stowarzyszenia Terapii Behawioralnej, prowadząc jednocześnie zajęcia z zakresu efektywnej nauki dla dzieci ze spektrum autyzmu.
Prowadzi również szkolenia dla rad pedagogicznych; m.in. z zakresu neurodydaktyki, mnemotechnik, komunikacji i radzenia sobie ze stresem, jest trenerem wspomagania w zakresie wdrażania kompetencji kluczowych w szkołach.
Prywatnie miłośniczka sportu – namiętnie biega, bierze udział w zawodach długodystansowych (półmaratony, maratony), rozpoczyna nową przygodę z kitesurfingiem. Nie ma w domu telewizora, zamiast tego namiętnie kolekcjonuje książki