Zimowa gimnastyka szarych komórek – zapraszamy na intensywne ferie!

Jeśli nie macie jeszcze planów na ferie – podpowiadamy Wam szybkie i wygodne rozwiązanie!

Rozpoczynamy zimowe, intensywne kursy treningu pamięci. Jeśli Twoje dziecko ma problemy z koncentracją, sprawnym czytaniem, pamięcią, organizacją nauki – możecie wykorzystać zimowy czas, aby nad tym popracować. Nasze zajęcia nie będą jednak żmudną i trudną nauką – zajęcia „przemycają” ważne i trudne zagadnienia za pomocą  zabaw i gier edukacyjnych, w swobodnej atmosferze.

Zimowy kurs w naszej Szkole Efektywnej Nauki będzie dla Twojego dziecka nie tylko treningiem pamięci i koncentracji, ale też fantastyczną zabawą. Na zajęciach uczestnicy poćwiczą pamięć – mnemotechniki, które przydadzą się w szkolnej ławce, sprawne czytanie, tworzenie efektywnych notatek, organizację czasu nauki, koncentrację uwagi i kreatywność. A wszystko przeplatane dużą ilością zabaw. Program można dopasować do indywidualnych potrzeb dziecka. W naszych kursach mogą uczestniczyć również dzieci z problemami czytelniczymi i zdiagnozowaną dysleksją – pomożemy im przezwyciężyć trudności związane z nauką.

W jaki sposób organizowane są zajęcia?

Zajęcia w okresie ferii to cykl 6 spotkań po 90 minut – 3 razy w tygodniu. W ramach kursu rodzic ma możliwość skorzystania z indywidualnych, bezpłatnych konsultacji z trenerem (1 godz.).

Serdecznie zapraszamy!

Ewa Bensz
Ewa Bensz-Smagała – psycholog dziecięcy, oligofrenopedagog.

Od 2008 roku związana z edukacją, specjalizuje się w pracy z dziećmi z problemami edukacyjnymi, realizuje ścieżkę licencyjną w kierunku terapeuty behawioralnego.
Oprócz pracy w charakterze trenera technik pamięciowych w Lucky Mind, związana jest zawodowo z dwoma instytucjami: Centrum Terapii Behawioralnej w Gliwicach - gdzie prowadzi terapię dzieci ze spektrum autyzmu, oraz Górnośląską Wyższą Szkołą Handlową - jako pracownik naukowo-dydaktyczny katedry Psychologii.
Jest trenerem rad pedagogicznych w obszarze neurodydaktyki i metodyki nauczania, oraz superwizorem placówek edukacyjnych z zakresu kreatywności i metod aktywizujących.
Jej największą pasją jest nauczanie najmłodszych – pracuje z dziećmi, które mają problemy z nauką, są zagrożone dysleksją, wykluczeniem społecznym, z deficytami uwagi.
Regularnie publikuje artykuły z zakresu neurodydaktyki i efektywnego uczenia się w mediach tradycyjnych i internetowych, m.in.: Dziennik Zachodni, Gazeta Wyborcza, natemat.pl. Interesuje się tematyką kreatywności, prowadzi badania naukowe związane z efektywnością pamięci i percepcją.
Ewa Bensz on Facebook