Urodziny Lucky Mind – dziękujemy, że jesteście z nami!

Dokładnie dziś mija 6 lat, odkąd pojawiło się Lucky Mind 🙂 W tym obszarze zawodowym – trenera, nauczyciela, pedagoga – pracowaliśmy o wiele wcześniej, ale dokładnie 5 sierpnia 2013 roku po raz pierwszy mogliśmy Wam zakomunikować o firmie, którą wspólnie stworzyliśmy.

Na początku byliśmy jak mała łódeczka, bez własnego portu i ustalonego kierunku podróży… Dziś czujemy, że nasza firma, nasz zespół – staje się coraz bardziej stabilnym okrętem. A co najważniejsze – cały czas nabieramy nowego wiatru w żagle!

Mamy swój stały port – jest nim oczywiście efektywna nauka: techniki pamięciowe, kreatywność, szybkie czytanie. Ale jak to przy takich podróżach bywa, odkrywamy nowe lądy. Od kilku lat, coraz bardziej wyraźnie pojawia się na horyzoncie jedno hasło: spektrum autyzmu.

Dziś, przy okazji naszych szóstych urodzin, mamy ogromną przyjemność poinformować Was, że wpływamy na te błękitne wody z coraz większą energią i zaangażowaniem. Dlatego też, już niedługo – na naszej stronie pojawią się nowe treści dotyczące spektrum autyzmu, przede wszystkim – dotyczące tego, jak wygląda nauka dzieci ze spektrum. Staramy się też odpowiadać na Wasze potrzeby – więc jeśli chcielibyście o coś nas zapytać – pytajcie!

 

Dziękujemy że jesteście z nami!

Ewa Bensz
Ewa Bensz-Smagała – psycholog dziecięcy, oligofrenopedagog.

Od 2008 roku związana z edukacją, specjalizuje się w pracy z dziećmi z problemami edukacyjnymi, realizuje ścieżkę licencyjną w kierunku terapeuty behawioralnego.
Oprócz pracy w charakterze trenera technik pamięciowych w Lucky Mind, związana jest zawodowo z dwoma instytucjami: Centrum Terapii Behawioralnej w Gliwicach - gdzie prowadzi terapię dzieci ze spektrum autyzmu, oraz Górnośląską Wyższą Szkołą Handlową - jako pracownik naukowo-dydaktyczny katedry Psychologii.
Jest trenerem rad pedagogicznych w obszarze neurodydaktyki i metodyki nauczania, oraz superwizorem placówek edukacyjnych z zakresu kreatywności i metod aktywizujących.
Jej największą pasją jest nauczanie najmłodszych – pracuje z dziećmi, które mają problemy z nauką, są zagrożone dysleksją, wykluczeniem społecznym, z deficytami uwagi.
Regularnie publikuje artykuły z zakresu neurodydaktyki i efektywnego uczenia się w mediach tradycyjnych i internetowych, m.in.: Dziennik Zachodni, Gazeta Wyborcza, natemat.pl. Interesuje się tematyką kreatywności, prowadzi badania naukowe związane z efektywnością pamięci i percepcją.
Ewa Bensz on Facebook