Szybkie czytanie i techniki pamięciowe – kursy grupowe dla dzieci

W jaki sposób wspierać dziecko w codziennej nauce, jednocześnie dbając o relaks i dobre samopoczucie? Rozwiązanie, które godzi cele edukacyjne oraz chęć dzieci do zabawy to kurs efektywnej nauki. Poprzez ćwiczenia aktywizujące i gry edukacyjne dziecko poznaje techniki pamięciowe, uczy się szybkiego czytania i koncentracji.

Na naszym blogu znajdziecie również porady naszych trenerów – opowiadają o tym, jak ćwiczyć pamięć, co pomaga w nauce i co przeszkadza, poznacie też podstawowe zasady zapamiętywania. Zachęcamy do lektury artykułu „Jak poprawić pamięć dziecka”, który znajdziecie tutaj.

Przyjazna atmosfera i doświadczenie trenerów spowodują, że kurs efektywnej nauki pomoże dzieciom rozwijać zdolności intelektualne a jednocześnie nie będzie nadmiernym obciążeniem w codziennych obowiązkach szkolnych.

Zapisz dziecko na kurs

Dzięki tym zajęciom Twoje dziecko:

  • poprawi zdolność koncentracji
  • rozwinie umiejętności sprawnego i płynnego czytania
  • usprawni pamięć krótko i długotrwałą
  • rozwinie kreatywność
  • poprawi sprawność komunikacji i umiejętność formułowania zdań
  • nauczy się systematycznej pracy i samodzielności
  • przyswoi techniki ułatwiające notowanie
  • nauczy się uczą jak prezentować i występować przed grupą

Udział w warsztatach umożliwi uczestnikom skrócenie czasu efektywnej nauki, wskaże, jak planować swój czas, a także wyposaży w narzędzia nowoczesnych technik uczenia się i zapamiętywania. Program zajęć umożliwia dopasowanie ćwiczeń do indywidualnych predyspozycji dzieci. Dzięki temu możemy zaproponować zadania doskonalące różne obszaru rozwoju edukacyjnego. W naszych kursach uczestniczą również dzieci z problemami czytelniczymi i zdiagnozowaną dysleksją.

 

Co nas wyróżnia?

szybkie czytanie i techniki pamięciowe kurs grupowy

Zajęcia opieramy o najnowsze osiągnięcia neurodydaktyki – czyli nauczania przyjaznego mózgowi.

Wiemy, że nauka może być efektywna jedynie jeśli będzie atrakcyjne w przekazie. Zdajemy sobie też sprawę, że motywacja do nauki pojawia się wtedy, gdy sam proces kojarzy się z przyjemnością.

Uczniowie biorą udział w ćwiczeniach i grach edukacyjnych, dzięki którym poznają techniki i narzędzia poprzez własne doświadczenie.

Podczas kursu przez cały czas budujemy przyjazną atmosferę, która wspiera kreatywne myślenie i chęć dzielenia się swoimi wynikami.

To wszystko sprawia, że dzieci nabierają pewności siebie, a w konsekwencji ich rozwój jest znacznie szybszy. Rodzice i opiekunowie mogą korzystać z  konsultacji z trenerem – ustalamy wspólnie indywidualny program treningowy, wyjaśniamy wątpliwości, omawiamy postępy i obszary wymagające doskonalenia.

Korzyści z kursu?

Moglibyśmy podpierać się wiedzą psychologiczną i szeroko opisać, co dzieci zyskują po ukończeniu kursy szybkiego czytania i technik pamięciowych. Jednak naszym zdaniem poniższa mapa myśli wykonana po zakończeniu kursu przez 13-letnią Emilkę obrazuje wszystkie korzyści.

Kiedy zaczynałam kurs, Emilka bardzo lubiła rysować. Jednak nauczyciele i rodzice postrzegali tę umiejętność jako niewinną zabawę, która nie przynosi korzyści. Rozdzielano więc Emilce czas na rysowanie — zabawę podczas której dziecko, może i dobrze się bawi, ale nie zdobywa nowych informacji. Oraz czas nauki — czyli czytanie książek, notowanie ważnych wydarzeń historycznych czy nauka tabliczki mnożenia.
Teraz Emilka korzysta z narzędzi mnemotechnicznych oraz map myśli, dzięki temu może rysować, kiedy tylko chce, bo każdy rysunek to ważna notatka, która wspomaga jej naukę.

Mapa myśli wykonana przez jedną z uczestniczek kursu


Terminy rozpoczęcia zajęć:

Trwa nabór na nowe grupy. Planowany termin rozpoczęcia zajęć: październik 2019

 

Ruda Śląska:

Orientacyjny termin rozpoczęcia zajęć: 18 października 2019r., godz. 17:00 (piątki)
Grupa wiekowa: 8 – 12 lat

Miejsce realizacji zajęć:
Szkoła Językowa Helen Doron
Ruda Śląska, ul. Solidarności 20E

 

Sosnowiec:

Grupa dla dzieci I-III klasa: orientacyjny termin rozpoczęcia: 15.10.2019r. godzina 16:00 (wtorki)

Grupa dla dzieci IV-VIII: orientacyjny termin rozpoczęcia: 15.10.2019r. godzina 17:30 (wtorki)

Miejsce realizacji zajęć:
Wyższa Szkoła Humanitas
Sosnowiec, ul. Kilińskiego 43

Chorzów:

Orientacyjny termin rozpoczęcia zajęć: 17.10.2019r., godz: 17:30 (czwartki)

Grupa wiekowa: 8 – 12 lat

Miejsce realizacji zajęć:
Miejska Biblioteka Publiczna
Chorzów, ul. Kilińskiego 2

 

Jaworzno:

Orientacyjny termin rozpoczęcia zajęć: 16.10.2019r., godz. 17:00 (środy)

Grupa wiekowa: 8 – 12 lat

Miejsce realizacji zajęć:
Szkoła Językowa Helen Doron
Jaworzno, ul. Grunwaldzka 59


Termin rozpoczęcia
zajęć uzależniony jest od zebrania odpowiedniej ilości uczestników. Minimalna liczba osób w grupie 4.


Czas trwania zajęć:

10 spotkań x 90 minut (jedna lekcja w tygodniu).

Cena

Koszt udziału w kursie wynosi 980 zł/osobę. W tej cenie każdy uczestnik otrzymuje zestaw podręczników, materiały ćwiczeniowe oraz dyplom ukończenia kursu. Płatność można rozłożyć na wygodne raty.

 

 

Zapisy:

strzalka_czerwona_2

Prosimy o wypełnienie poniższego formularza. Na tej podstawie skontaktujemy się z Państwem w celu ustalenia szczegółów i zaprosimy na zajęcia organizacyjne.

W razie dodatkowych pytań zapraszam do kontaktu:
Ewa Bensz
e-mail: e.bensz@luckymind.pl
tel. kom. 796 044 614


FORMULARZ ZGŁOSZENIOWY
Wpisz poniżej dane, jeśli chcesz zapisać dziecko na kurs Szybkiego czytania i technik pamięciowych. Skontaktujemy się z Tobą.


Ewa Bensz
Ewa Bensz-Smagała – psycholog dziecięcy, oligofrenopedagog.

Od 2008 roku związana z edukacją, specjalizuje się w pracy z dziećmi z problemami edukacyjnymi, realizuje ścieżkę licencyjną w kierunku terapeuty behawioralnego.
Oprócz pracy w charakterze trenera technik pamięciowych w Lucky Mind, związana jest zawodowo z dwoma instytucjami: Centrum Terapii Behawioralnej w Gliwicach - gdzie prowadzi terapię dzieci ze spektrum autyzmu, oraz Górnośląską Wyższą Szkołą Handlową - jako pracownik naukowo-dydaktyczny katedry Psychologii.
Jest trenerem rad pedagogicznych w obszarze neurodydaktyki i metodyki nauczania, oraz superwizorem placówek edukacyjnych z zakresu kreatywności i metod aktywizujących.
Jej największą pasją jest nauczanie najmłodszych – pracuje z dziećmi, które mają problemy z nauką, są zagrożone dysleksją, wykluczeniem społecznym, z deficytami uwagi.
Regularnie publikuje artykuły z zakresu neurodydaktyki i efektywnego uczenia się w mediach tradycyjnych i internetowych, m.in.: Dziennik Zachodni, Gazeta Wyborcza, natemat.pl. Interesuje się tematyką kreatywności, prowadzi badania naukowe związane z efektywnością pamięci i percepcją.
Ewa Bensz on Facebook