Światowy Tydzień Mózgu po raz kolejny z Lucky Mind

W tym roku będziemy mieli okazję zaprosić Was aż na trzy różne wydarzenia. Tegoroczna edycja Światowego Tygodnia Mózgu to w naszym wydaniu przede wszystkim: obrazy w pamięci, kreatywność i wizualizacje. Jeśli chcecie się przekonać, w jaki sposób narysować myśl, jak ćwiczyć kreatywność oraz jaki efekt możemy uzyskać dzięki temu w codziennej nauce, zapraszamy na nasze warsztaty 🙂

W tym roku współpracujemy z trzema różnymi instytucjami, wspólnie organizując dla Was ciekawe prelekcje i wykłady.

Już po raz trzeci zapraszamy na wydarzenie organizowane przez Instytut Psychoterapii i Zdrowia Verso.

Pełny program wydarzeń znajdziecie pod linkiem. W tym roku prelegenci opowiedzą m.in. o wpływie sztuki na mózg, programowaniu kreatywnym i zdrowej suplementacji mózgu.

Ponadto zapraszamy Was 13 marca do siedziby Górnośląskiej Wyższej Szkoły Handlowej w Katowicach – tam opowiemy o naszych ulubionych zagadnieniach – czyli efektywnej nauce 🙂

Pod koniec tygodnia, 15 marca w Sosnowcu, w Wyższej Szkole Humanitas spotkamy się najpierw z Seniorami – opowiemy o oszustwach pamięci… następnie z uczniami szkół ponadpodstawowych, którym zdradzimy tajniki efektywnej nauki.

Na wszystkie wydarzenia oczywiście wstęp bezpłatny!

Ewa Bensz
Ewa Bensz-Smagała – psycholog dziecięcy, oligofrenopedagog.

Od 2008 roku związana z edukacją, specjalizuje się w pracy z dziećmi z problemami edukacyjnymi, realizuje ścieżkę licencyjną w kierunku terapeuty behawioralnego.
Oprócz pracy w charakterze trenera technik pamięciowych w Lucky Mind, związana jest zawodowo z dwoma instytucjami: Centrum Terapii Behawioralnej w Gliwicach - gdzie prowadzi terapię dzieci ze spektrum autyzmu, oraz Górnośląską Wyższą Szkołą Handlową - jako pracownik naukowo-dydaktyczny katedry Psychologii.
Jest trenerem rad pedagogicznych w obszarze neurodydaktyki i metodyki nauczania, oraz superwizorem placówek edukacyjnych z zakresu kreatywności i metod aktywizujących.
Jej największą pasją jest nauczanie najmłodszych – pracuje z dziećmi, które mają problemy z nauką, są zagrożone dysleksją, wykluczeniem społecznym, z deficytami uwagi.
Regularnie publikuje artykuły z zakresu neurodydaktyki i efektywnego uczenia się w mediach tradycyjnych i internetowych, m.in.: Dziennik Zachodni, Gazeta Wyborcza, natemat.pl. Interesuje się tematyką kreatywności, prowadzi badania naukowe związane z efektywnością pamięci i percepcją.
Ewa Bensz on Facebook