Jesienne kursy efektywnej nauki dla dzieci i młodzieży – zapisy!

Nowy rok szkolny a wraz z nim nowe kursy efektywnej nauki!

Techniki pamięciowe i nauka szybkiego czytania to umiejętności, które przydadzą się na każdym etapie edukacji. Serdecznie zapraszamy do udziału w nowej edycji kursów grupowych dla dzieci i młodzieży. Startujemy na początku października, w nowych lokalizacjach!

Nasze wieloletnie doświadczenie oraz wiedza merytoryczna pozwalają na ciągłe udoskonalanie technik i metod prowadzenia zajęć. Dzięki współpracy z ośrodkami zajmującymi się kształceniem dzieci i młodzieży (m.in. Wyższa Szkoła Humanitas, Polskie Towarzystwo Dysleksji, Poradnie Psychologiczno-Pedagogiczne, Centrum Neuroterapii w Jastrzębiu Zdroju, placówki edukacyjne) korzystamy z nowoczesnych metod aktywizujących.

Nasi kursanci nie tylko ćwiczą pamięć oraz techniki szybkiego czytania, ale rozwijają kreatywność i myślenie przyczynowo-skutkowe. Naszym głównym celem jest wsparcie dzieci w codziennych wyzwaniach edukacyjnych, i pokazanie im że nauka może być zabawna i pasjonująca 🙂

Zapraszamy do różnych grup wiekowych, w czterech lokalizacjach. Pod linkiem (kliknij) znajdują się szczegółowe informacje na temat kursów, daty rozpoczęcia oraz formularz zgłoszeniowy.

 

 

Ewa Bensz
Ewa Bensz-Smagała – psycholog dziecięcy, oligofrenopedagog.

Od 2008 roku związana z edukacją, specjalizuje się w pracy z dziećmi z problemami edukacyjnymi, realizuje ścieżkę licencyjną w kierunku terapeuty behawioralnego.
Oprócz pracy w charakterze trenera technik pamięciowych w Lucky Mind, związana jest zawodowo z dwoma instytucjami: Centrum Terapii Behawioralnej w Gliwicach - gdzie prowadzi terapię dzieci ze spektrum autyzmu, oraz Górnośląską Wyższą Szkołą Handlową - jako pracownik naukowo-dydaktyczny katedry Psychologii.
Jest trenerem rad pedagogicznych w obszarze neurodydaktyki i metodyki nauczania, oraz superwizorem placówek edukacyjnych z zakresu kreatywności i metod aktywizujących.
Jej największą pasją jest nauczanie najmłodszych – pracuje z dziećmi, które mają problemy z nauką, są zagrożone dysleksją, wykluczeniem społecznym, z deficytami uwagi.
Regularnie publikuje artykuły z zakresu neurodydaktyki i efektywnego uczenia się w mediach tradycyjnych i internetowych, m.in.: Dziennik Zachodni, Gazeta Wyborcza, natemat.pl. Interesuje się tematyką kreatywności, prowadzi badania naukowe związane z efektywnością pamięci i percepcją.
Ewa Bensz on Facebook